Selam olsun,

İkisinden de imza almanız hatta şu şekilde almanız lazım.

Atıyorum ayşe için taahhütname sonunda ayşenin imzası ayrıca tanık olarak ortağı olan hanımefendinin imzası olması lazım.
Diğer hanımefendi içinde ayşe tanık olacak.

Ortak olduklarından diğer ortak benim onayım ve bilgim olmadan imzalamış diyerek dava açtığında, çıkartamazsınız.
Ortak olduklarından attıkları imzadan diğer ortağın benim haberim yoktu, benim rızam dışında diye itiraz edemeyecek şekilde hazırlasın avukatınız.
Davayı direkt size bile açmaz, ortağına açar göstermelik ama süreci tıkayabilir.

Bence bu riske girmeyin derim.