Merhaba arkadaşlar, dükkanımda şuna bulunan kiracı 2 kadın ortak butik giyim işi yapmakta. Seneye kendim geleceğimi iş yapacağımu ve seneye boşaltmaları gerektiğini söyledim. 1 sene önceden haber verdim yani. Başta mırın kırın ettiler sorun çıkardılar, bu ayda kira zam ayıydı bugün konuştuğumuzda iş yapamadıklarını ve kira zammı istemediklerini söylediler. Merkezi konum da çarşıda ki bir dükkanda 8000₺ye duruyorlar. Bende o halde kira bu kadar düşün iken zam yapmadım, ancak bir şartla. Yarın benim ile birlikte notere gelip seneye çıkıcaklarına dahil noter huzurunda kira tahliye taahhütnamesi imzalamak. Kabul ettiler, işyeri ruhsat sahibinin adı AYŞE diğer ortağının adı FATMA olsun. Ayşe iş yeri ruhsatı sahibi, yarın onunla notere zamanı geldiğinde çıkacaklarına dair devlet huzurunda kira tahliye taahhütnamesi imzalayacaz.
Sorum şu: İkisi ile de kira sözleşmem var. İkisinin de imzaya gelmesi yeterli mi, yoksa işyeri üstüne ulan ruhsat sahibi ayşe gelip imzalasa yeterli mi ? Avukatıma sorduğumda ruhsat sahibi gelip imzalasa yeterli olur ikisi ile de kira sözleşmesi yapman sorun değil dedi. Yine de sizlere sorayım dedim.