Eskiden 1kg ile 2kg ürün alırken 2kg ürün daha uyguna geliyordu. Örnek X bir ürünün 1kg fiyatı 50tlyken 2kg 75-80 civarı oluyordu. Fakat uzun zamandır şunu fark ettim 1kg 100liraysa 2kg ürünün fiyatı ya direkt 200tl ya da 199,50 gibi bir fiyata satılıyor. Hatta 5-6kglik ürünlerde de aynı matematik hesabıyla satış yapılıyor. Ayrıca bir markette yumurta,tavuk vs. indirimdeyse, diğer markette de indirimde ve aynı fiyatla oluyor. eskiden fiyat düşürmek için birbirleriyle yarışan marketler, şimdi "anlaşmış" gibi her şeyi kuruşuna kadar aynı satıyor. bu saçmalıkların artık denetlenmesi gerekmiyor mu? ya da yeni bir kanun vs. mı çıktı benim haberim yok?