AMG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Akıl işi mi zarara ortak olmak siz göz göre göre zarara ortak olur musunuz?


edit : maxigeyik kategorisi sanmıştım pardon.
Zarar edenden almamalı o zaman hocam hiç acımıyor