Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir zarara ortak değil
Akıl işi mi zarara ortak olmak siz göz göre göre zarara ortak olur musunuz?


edit : maxigeyik kategorisi sanmıştım pardon.