Düşme olasılığı çok çok az.Genç nufus düşüyor askere cok geç geliniyor.şuan 2004-2005liler askere gelmeye başladı.Kışlalarda asker azlığı oldugu için çogu yere asker gitmiyor.İleride askerlik 9 veya 12 aya çıkabilir.astcavusluk rütbesini de kaldırabilirler.