Ben bu trendyo'un hiçbir departmanına güvenmiyorum altyapısına hiç güvenmiyorum.. çağrı merkezindeki elemanlar seçili sanki .. yetkileri yok papağan gibi aynı şeyi tekrarlıyorlar bilgisizler ticaretten anlamıyorlar. dün ne oldu peki? bir baktık bizden belge talep ediyor. bebek ve cocuk giyim mağazasıyız, stoğumuza lc waikiki ve yoyoso marka bizde hiç olmamış ( ki marka satmıyoruz) ürünler eklenmiş hem de bizden yetki belgesi istiyor. çağrı merkezindeki kıza " ya farketmesek ya satılsa bizden ceza keseceksiniz, tedarik edemedik diye puanımızı düşüreceksiniz" diyoruz. herzamanki gibi söyledikleri tek şey "haklısınız"... çıldırmamak elde değil...! bu sözleşmeler de tek taraflı zaten biz hata yaptık mı cezasını affetmiyor ama koca trendyol stoklarımızın hergün ırzına geçiyor bazen coğaltıyor bazen siliyor kafasına göre bazen satmadığımız ürün ekliyor mağazaya ama tek bir cezası yok..! işte rekabet olmayınca böyle oluyor. sen futbola sponsor olacağına önce sistemine yatırım yap satıcına destek ol..! kusura bakmayın alakasız bir yerde içimi döktüm ..!