ByMezarkabul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani tek tek manuel işlem yapıyorsunuz sanırım hocam, bende kargo ücretleri hariç tüm bilgileri veritabanına kaydettiriyorum, sonraki süreçte de sanırım fatura çıktığında Excel dosyasını veritabanına yükletmem gerekecek içinden sipariş numaralarına göre eşleşme yaparak kargo ücretleri iade kargo ücretlerini komisyon kesintilerini yazdırmam gerekecek sanırım, peki herşeyi yazdınız 1 siparişin gideri şu diyerek not alarak sizin hakedişinizin tam olarak ne zaman yatacağını hesaplıyor musunuz.
Merhaba; excel tablosu yada hazırlanmış bir program linki mevcut mu? işin içinden çıkamıyoruz bir türlü