Hiç takma kafana hedeflerine odaklan ve kesinlikle sevdiğin bölümü oku. İnsan sevdiği işi yapınca çalışıyormuş gibi olmuyor. 1 sene değil 2 sene de kaybetsen hedeflerinden git. Ben de sene kaybettim ve mühendislik değil programlama okudum ama hedeflerimin bir çoğunu başardım. Mühendislik olmasa bile bilgisayarla ilgili bölüm oku. Başarılar dilerim.