Hocam sen bir sene daha ders çalışana kadar yapay zeka yazılım sekötrünün içinden geçer, kaldı ki kazanacaksın okul bitecek 3-4 sene sonra ki teknolojiyi düşünemiyorum.... geleceği tüm olasılıkları ile hesap et şuan teknoloji gelişimi açısından insanlık tarihi olarak kırılım noktasındayız, sevdiğin mesleği yapmak çok güzel fakat işte, piyasa yavaştan daralıyor, jiniorlara ihtiyaç kalmadı gibi bir şey oldu, çevremdeki bir kaç ajans artık yapay zeka kredisi alıyor, mevcut yazılımcıların işini kolaylaştırıyor, jiniora vereceği maaşı yarısını yapay zekaya harcayarak daha fazla verimlilik elde ediyor, şirketler yavaştan yeni birisini yetiştireyim sorumluluğuna girmiyor artık