Hocam kesinlikle istemediğiniz bir bölümü yazmayın gerekirse 1 yıl daha verin, oldu ki istemediğiniz bölümü yazdınız üniversiteli olmak, üniversite ortamı için vb sebeplerden 2/4 yıl pişmanlık duyacaksınız naçizane tavsiyemdir bu hata düşmeyin bir yıl büyük bir süre gibi gelebilir şuan ama anlık kararlar uzun vadede her daim zarara yol açar, ne istediğinizi biliyorsunuz bu istediğiniz size mutluluk getirecek, mutluluğunuz için 1 yıl vermek olarak görmenizi tavsiye ederim, umarım iç sesinize kulak verirsiniz hayatta başarılar