Kardeşim eğer hayalin ve hedefin var ise, idealin var ise sonuna kadar peşinden koşmanı tavsiye ederim. Asla gecikiyorum kafasına girme ne yaşlarda okuyan insanlar var ve kendine yüklenme, sevdiğin işi yapmak için çabaladığını ve ileride sevdiğin bir mesleğe sahip olacağını düşün. Kendini motive etmeye çabala. Ancak baktın olmuyor (puan meselesi veya tekrar hazırlanmaya tahammülün kalmamasından bahsediyorum) farklı bir bölüm de yazabilirsin içinin ısınacağı. Sevmediğin bir yer yazma asla. Farklı bölümler yazıp da severek o mesleği yapan birçok insan da var unutma. Uzun lafın kısası çabala rızkın bir şekilde seni bulur.