merhaba hocalarım hayırlı günler ,

bu sabah 2. kez Yks sınavına girdim şimdi kontrol ettim ortalama 110-160 bin arası bir sıralama gelecek gibi duruyor Ama benim istediğim bölüm bilgisayar mühendisliği 50-60 bin civarı alıyor , 1 yıl boyunca nerdeyse hiç bir günümü aksatmadan Disiplinli bir şekilde çalıştım Fakat emeğimin karşılığını malesef alamadım Artık kitap yüzü görmek istemiyorum psiklojikmen beni çok Çökertti bir yıl daha mezuna kalmayı kaldırabilirmiyim bilmiyorum , Ama şimdi gidipte saçma sapan bir bölümde okumak istemiyorum . Küçüklüğümden beri bilgisayara gereğinden fazla ilgim var yeri geldi yazılım öğrendim projeler yaptım bir çok insanla ticaret yaptım bir yanımda diyor bırak okulu vs hayallerinin peşinden git diyor fakat burdada boşta kalırmıyım diye gerçekten çok korkuyorum çünkü tek başıma ne kadar ilerleyebilirim bilmiyorum.Bir yandanda üniversiteye gidenlere hep özeniyorum hangi bölüm olursa olsun yaz diyor şeytan

Siz benim yerimde olsanız ne yapardınız ?