bozboramedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En az 10 tanesiyle konuştum geçen bir tanesi diyor ki saatlik ücret 1200 TL ben yorgun olduğum için bu işi (1 saatlik iş) 4 saatte bitirebilirim. 4800 TL olur. Ulan o senin sorunun normalde iş 1 saatlik iş. Ben keriz miyim? O zaman 1 saat çalış 3 saat yat onun parasını da ben ödeyim. İstediğim işte php sitede ufak tefek font değişim,icon değişimi falan. Veri çekme yok,yazılım yok, üst düzey yazılım bilgisi gerektirecek bir şey yok. Saçma sapan teklifler aldım. Adam tüm maaşını benden çıkarmaya çalışıyor? Bu saatlik olay işi yurtdışında böyle değildir eminim bizim burdakiler kıt mantıklarıyla ya da işlerine geldiği gibi kullandığından böyle oluyor.

Ama sıkıldım gerçekten bu işin böyle olmasından,saatlik 2-3 bin isteyende vardı. Allah kimseyi muhtaç etmesin hiç biriyle çalışmayı düşünmüyorum. 3 Bin verecek olduktan sonra yurtdışındaki yazılımcı Alex'le çalışırım en azından işini düzgün yapar. Hem böyle paralar istiyor hem de yaptığı işte 50 tane eksik var. Tek tek söylüyorsun öyle düzeltiyor beyefendiler...

Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Bana mı böyleleri denk geldi?
Uzun zamandır yabancı müşterilerle çalışıyorum tek tük türk müşterim var, Türklerde gördüğüm, yabancılara göre insanları sömürme derdindeler, 10.000 liralık işi 2500 liraya yaptırmak isteyen çakal mı dersin, 1 haftalık işi 2 günde bitirtmeye çalışan süpermanmı dersin, türlü türlü çeşitte zeka örneğini gördükçe türk müşterilerde seçici oluyorum, herkesle çalışmıyorum.
Yabancı müşterilerde böyle bir şey yok, adamlar emeğinin karşılığını fazlasıyla vermeye çalışıyor.