Saatlik fiyat vermemin mantığı bir işin fiyat hesaplaması senin çalışma vaktine emeğine bağlıdır, birisi çıkar ben bu işle çok uğraşmam der 10 saatimi alır der bilgisi tecrübesi de düşüktür bi yerde çalışsaydım bi günlük maaşım x olurdu der ona göre az fiyat ister birisi çıkar ben bilgiyim donanımlıyım bu işi de en iyi şekilde teslim ederim de maaşımda bir firmada y olur der y teklif eder sen ikisine de aynı işi yaptırıcam diye düşünüp y ye pahalı dersin. İşin detaylarını bilmiyorum, saatlik fiyat teklifi gayet normal ama müşteriye şu kadar saatimi alır şöyle böyle anlatmak saçmalık. Ayrıca ben anlamıyorum bu müşterilerin hepsine uçuk saçık fiyat veriyorlarsa uygun fiyatlı yazılımcı bulamıyorlarsa bu ölücüler nasıl iş buluyor bize nasıl iş kalmıyor?