Mesela bence okullarda iş hayatı, vergiler, sigorta vesaire ile alakalı dersler olmalı, kendim ilk defa iş açtığımda bir ton vergi ödeyeceğimi öğrendiğimde çok şaşırmıştım insanların büyük bir kısmı benim gittiğim yoldan gidiyor çünkü ve gitmeye devam edecek, kafasında bir sürü iş planı olup nelerle karşılaşacağını bilmeyen bir sürü genç vardır. Bu kadar önemli birşey neden 12 senelik eğitim hayatında anlatılmaz?