2ve3. Dereceler de yapı yasağı kaldırılabiliyor diye biliyorum
Ama 1. Derecelere asla konteyner bile yapamazsınız çivi çakamazsınız
Yine uzman arkadaşlar bilgi vermesi daha doğru olur
zamanında işinin ehli bir müteahit abimden işitmiştim çeşme ıldırdan arsa alıp villa yapma niyetindeydi sonradan vazgeçti derece muhabbetine
Kamulaştırma olarak tek bildiğimde bizimde arsalarımız parsele girdiğinde bir kısmı kamu hizmeti (yol,park) olarak haybeye gitmişti ama direk elinden alınma söz konusu olamaz