Merhaba peki size şöyle bir soru sorayım, müsait vaktinizde yanıtlayabilirseniz sevinirim
Web tasarım işi yapıyoruz. Müşteri ödemeyi 5 Haziran'da gönderdi. Ama işin teslimatı 5 temmuz'da olacak. Bu durumda fatura haziranda mı kesilmesi gerekiyor yoksa temmuzda mı?