A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gpt sitelerden veri alarak bilgi veriyor. Siteler de bilgisi tam olmayanların yazdıkları şeyler. En doğrusu doktorunuza gidip danışmanız.
Direkt diyetisyenin var kadın diyor proteini sadece ette yok diyor. Haklı evet ama proteinsiz ve karbonhidratsız doymuyorum. Ameliyatlı olduğum için porsyonlar da küçük olması gerekiyor. Ama diyetisyen şunuda diyor 3 öğün ye ara öğünlerde yemek yeme. Ara öğünlerde çiğ meyve yemekte yasak. Ne yapıyorum kavrulmuş kabak,havuç yiyorum. Ama sebze olduğu için mideyi tutmuyor sürekli bir açlık hissi var 9 gundede 4.5 kg kayıp yaşadım en canımı sıkan noktada bu oldu