Midemde ülser olduğundan dolayı mide delindi ve ameliyat oldum şuan 9. Gündeyim doktor sıvı ve yumuşak, lifli yemekler yememi söyledi. Ve 4.5 kg zayıfladım. İyileşmek için ise proteine ihtiyacım var aynı zamanda kilo kaybı yaşamamam için. Ne yiyeceğimi şaşırdım her yerde farklı farklı şeyler yazıyor. GPT ye sordum bana diyor tavuk goğusu ye 1 gün sonra yeme diyor. İnce bulgur lapa olarak yendiyor sonra yeme diyor varmı önerisi olan veya mide ameliyatı geçirmiş deneyim sahibi görüşlerinizi almak isterim