Hayırlı olsun hocam MacOS de zaten oldukça başarılı stabil.En kullanılmayacak işletim sistemi bence Windows
Aynen öyle . Her hafta güncelleme geliyo bir şeyler oluyor . valla artık oyun için 3060 lı bi tane windows makinem var zaten. çok seyehat ediyorum. Zaten bagajlar dünya para olmuş . windows laptoplar ne taşınıyor ne derdi bitiyor. macbook tam tatında. . Fan yok batarya 10-12 saat temiz götürüyor. update derdi yok. ekran da oldukça kaliteli. 5 sene götürür beni .