yasinkarakus41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
m3 macbook a geçtim hocam artık , güncellemeydi oydu buydu uğraşamıcam. bezdirdi valla .
Hayırlı olsun hocam MacOS de zaten oldukça başarılı stabil.En kullanılmayacak işletim sistemi bence Windows