Körfezi dolanırsanız çok yorulsunuz genelde trafik oluyor en iyisi yalovaya vapurla geçin oradan otobandan devam
yorumlara göre en mantıklı köprü geldi hocam pahalıda olsa aslında zaman olarak iyi
peki şuan vapur ne kadar bilginiz varmı ben bulamadım net fiyat