Merhaba. Herkese iyi geceler.
Ben burada kamu personeli olarak görev yapmaktayım ama maalesef çok borcum olduğu için maaşım yetmiyor.
Devlet memuru olduğum için 1 yıllık ücretsiz izine ayrılabiliyorum.
Memur olmam münasebetiyle Avrupa'da maksimum 1 yıllık çalışma izni alabilir miyim acaba ?
Alabilirsem, hangi ülkelerde alabilirim ve aylık ücretleri ortalama ne kadardır ?
Bu işlerle ilgilenen veya bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi ?