Kumtel ankastre set aldım. Kurulumu için günlerdir müşteri hizmetlerini arıyorum, ulaşamıyorum. Aldığım yer, 'Siz açarsanız garanti geçerli olmaz' diyor. Ne yapacağımı şaşırdım. İlk kez markayı tercih ettim, son olacak gibi görünüyor.
İnanılmaz mağdur oldum. Ocak olmadığı için doğalgaz açtıramıyorum. Ocak olmalı diyor yetkili gaz sağlayıcısı.
Ev taşıyacağım,
taşınamıyorum.
İki ucu kumtelli deynek, bir çözüm bilen varmı?
Doğalgazı açması için illa ki ocak olmasına gerek yoktur. Ocağa gelen boruya bir kör tapa takarsanız ve gaz kaçırmazsa açarlar hocam. Bu şekilde açtırabilirsiniz.