1.5V'luk alıcı devreden çıkan sinyal, bir transistör ya da MOSFET’in "gate" ya da "base" kısmına bağla,
6.4V güç kaynağı, bu transistör üzerinden motor sürücüye geçer.
Böylece düşük voltajlı sinyal, yüksek voltajlı bir devreyi anahtarlamış olur.


Veya;


1.5V çıkışı bir optokuplöre bağla.
LED 1.5V sinyalle yanar → fototransistör kapanır6.4V devreyi tetikler.


NOT
1.5V devreye doğrudan 6.4V bağlama YANAR
Voltaj düşürücüyle karmaşık akım yolları kurmaya çalışma izolasyonu kapatırsın, daha doğrusu izole kalmaz.


Umarım yardımcı olmuşumdur, en basit - en etik böyle anlatılır sanırım..