Yazdıklarınız benim için çok kıymetliydi ve görüşleriniz için teşekkür ediyorum.

Benden ya teslim belgesi (kanıt) yada iade istiyorlardı bende belgeler olmadığı için mecburen iadeyi kendim sağladım. İstedikleri benden fatura olmadığı için kafam karıştı, yani teslim belgesi falan diyorlar pek açık değildi.

Eğer e-arşiv fatura atsaydım bu kanıt niteliğinde olur muydu? Müşteri adı, ülkesi, satılan hizmet vs gibi bilgiler kanıt niteliğinde midir? Kullanıcının yabancı uyruklu olduğunu unutmamak gerek, adama ulaşamıyorum bile.