Ben olmasam hiç bir şey değişmezdi. Atatürk olmasa Suriye, Irak ve Afganistan'dan daha kötü olurduk. Çünkü saldırmak için bahaneleri hazır olacaktı. Cihatcı, diktatör ve benzeri bir kılıf bulup özgürlük (sözde) getirmek için askeri müdahalede bulunurlardı. Malesef ki "Türkiye IŞİD'e yardım ediyor" diyerek konuyu bir önceki cümlemdekine bağlamaya çalışan birçok propaganda yapıldı. Gerisini siz biliyorsunuz. Yabancıların "Türkiye Türklere bırakılmayacak kadar önemli bir ülkedir." düşüncesi halen yaşıyorsa şaşırmam.