O kadar haklısın ki… Okurken içim titredi çünkü tam da dediğin gibi bazen “ben olmasam ne olurdu ki?” diye kendini yiyip bitiriyorsun ama aslında bir cümleyle bile koca bir hikâyeyi tetiklemiş olabiliyorsun. İnsan kendi etkisinin farkında olmadan büyüyor, büyütüyor. Her hareket, her söz bir zincirin halkası gibi... Ve bazen sadece var olmak bile bir başkasının hayatında mucize oluyor. İyi ki yazmışsın