MahmutCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, Macbook Air M1 kullanıyorum aktifte. UTM ile Debian sanal makinem mevcut bunu da aktif olarak kullanmaktayım.
cevabınız için çok teşekkür ederim üstadım. Sanırım macbook alacağım. (: