Konu
MacOS ta Linux Kullanan var mı ?
18-05-2025, 20:47:26
#2
MahmutCan
Merhaba, Macbook Air M1 kullanıyorum aktifte. UTM ile Debian sanal makinem mevcut bunu da aktif olarak kullanmaktayım.
Ekstra Bilgi: UTM ücretsiz ve açık kaynaktır. Sanallaştırma için bir para ödemenize gerek yok.
https://mac.getutm.app/