Merhaba, Macbook Air M1 kullanıyorum aktifte. UTM ile Debian sanal makinem mevcut bunu da aktif olarak kullanmaktayım.

Ekstra Bilgi: UTM ücretsiz ve açık kaynaktır. Sanallaştırma için bir para ödemenize gerek yok.
https://mac.getutm.app/