1 ay öncesine kadar bende de oluyordu 96 kiloydum, sabah kahvaltısı, ondan sonra aburcur, sonra akşam da sağlam yerdim bir de akşam çayı var tabi orada da abur cubur ohh mis.
Kilo oldu 97... Düşünememeye başladım artık bende karar verdim, önce çay içmeyi bıraktım çay içince yanıma birşey yemeden edemiyordum.
Sonra yavaş yavaş ekmeği bıraktım,
Şimdi de yağlı yemekleri bırakıp protein ağırlıklı beslenmeye çalışıyorum, tokluk hissi artık ilk tsbaktan gelmeye başladı, önceden çorba 2 tabak, ana yemek 2 tabak götürürdüm.