pkedzias adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba iyi akşamlar iyi forumlar bir sorum var daha önce r10 da gezinirken bir kaç kez ödeme aldığı müşterinin dolandırıcılık dosyalarının olmasından ötürü ifade mahkeme vs vs . uğraştıklarını anlatan satıcıları gördüm .biz forumda masum bir şekilde lisans yorum vb alışverişi yaparken bu tehlikeli ihtimalden kendimizi nasıl koruyabiliriz yada bu iddiaların aslı varmıdır ? bilgim olmadığı için değerli r10 kullanıcılarına danışmak istedim bilgisi olanlar fikrini esirgemezse çok sevinirim
"Masum" bir şekilde bu ülkede korunabilmeniz genel kapsamıyla zor, reisi eleştirenin TCK 309 ile yargılandığı bir ortamda bu tarz olaylara kimse acımazlar hocam, şans işi yaşıyoruz bu hayatı.