14 yıldır sektortdeyim 2 senedir ajans adama 5 k reklam danışmanlığı dedik merak ettim kabul edecek mi çok pahalı diyor ağzım açık kaldı 🤣 suan musteri bulmak imkansizlasti herkes bedava yap peşinde bende bugün sirketimi kapattım vergilerden bunaldim
sanada geçmiş olsun kardeşim aramıza hoş geldin vergi vergi vergi artık bıktırdılar. umarım seninde yolun açık olur. 3-4 aydır yurt dışındayım market fiyatları bir kere değişmedi elektrik su ısınma internet hepsi dahil tl olarak 3000 lira ödedim geçen ay. en ufak bir işe 100-200 euro diyorum kimsenin umurunda değil örnek veriyorum bir slider değişecek sitelerinde. ufak ufak başladı işler gelmeye ama eski müşterilerden ama buradan başladık geçinmeye evimizi tuttuk 3. ayın sonunda arabamı alsak filan olmaya başladık 2. el mikinci el bişiler ayağımızı yerden kessin fiyatlara bakıyorum 3000-4000 bin euroya çok kıral arabalar var mercedes lexus bilmem ne çok acayip şeyler biz alışmışız en dandik arabanın bile ikinci elinin 200-300 binlira olmasına oda külüstür yani insan diyor 300k ya 10 yaşında mercedese binicem enteresan şeyler. kimse yanlış anlamasın lütfen hava civayla işim yok lakin alım gücü dedikleri şey çok önemliymiş ayda 200-300 k kazanıp araba alamıyorsa bir insan bir yerde birşeyler yanlış demekki.