saydogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki aldığımız hizmet, kuşun bedelinden düşükse, para üstünü sakızla mı yoksa şekerle mi veriyorsunuz ?



Hocam para üstü en güzel bu yakışır