O çökerim diyen arkadaş hayal dünyasında yaşıyor 😂
O domaini yedirmezler bizim gibi garibanlara. Büyük ihtimalle dropchat çöker yada snapnames sonra ihaleye çıkartırlar. Tabi çok uçuk bir fiyattan 😂