6 Şubat depremi travmasını neredeyse atlatmış biri olarak söylüyorum. Deprem sonrası ilk hafta köyde kalmıştık daha sonra tekrardan eve geldik ve o ilk gece o kadar korkuyordum ki saatlerce yatakta yatmama rağmen sadece birkaç saat uyuyabilmişimdir. Yavaş yavaş zaman geçtikçe unutmaya başlıyorsun. Zamanla unuttuğumuzu 99 depreminden sonra neredeyse hiçbir önlem alınmadığından anlayabilirsiniz zaten. Ben kendi travmamı deprem hakkında hiç konuşmayarak, onunla dalga geçerek ve en çokta birşeylerle oyalanarak yendim. Sürekli iyimser düşünmenizde fayda var. Stres yapıp korku içinde yaşadığınızda hiçbir şey iyi olmayacak aksine kötü olacak sizin adınıza. Deprem bizim korkumuza göre gelmemezlik falan yapmıyor. O yüzden sürekli iyimser düşünün. Umut size yaşama ümidi aşılar, travmalardan kurtulmanızı sağlar.