6 Şubat Depremini 11. Katta yaşayan, evimizden çıktıktan sonra çocuklarla güvenli yere giderken, aracın üzerine bina yıkılırken 1 salise ile kurtulan biri olarak demem o ki, insan herşeye alışıyor. Unutuyormu? Zor ama alışıyor.. Rabbim bir daha yaşatmasın..