Ekip kuracaksanız muhakkak ve muhakkak çok iyi bir sözleşme ypaın yok. En ince ayrıntısına kadar yazssın sözleşmede. Yüzde 90 oyun çıkana kadar ekip dağılacak herkes hak idda edecek. sen yattın ben çalıştım muhabbeti çok olacak.