Merhaba,
3 buçuk yıldan fazladır 3 harfli markette çalışıyorum. O kadar fazla haksızlık var ki buraya yazsam yetmez.
Elimdeki kanıtlar,
İzinli günümde çalıştırmıştı beni başka bir gün izin verecem dedi vermedi
Aylık çalışma programı fazla çalıştıgım saatler (fazla çalışsak bile ay sonu 195 saat çalıştım diye imza topluyor mecbur imzalıyoruz)
Mobing ( bayramda 2 gün çalışmak istemedim geldi tartıştı + müdür yardımcısına bayramda çalışmayan varsa bir daha gelmesin demiş bende gitmek istemediğimi belirtince müdür yardımcısı bunu mesajda bana söyledi )
İçeride birikmiş bir yıllık iznimde var

Yarın noterden fesih bildirimi yapacağım, ne önerirsiniz?
sanırım kıdem ve ihbar alamam ama sadece kıdem almak için bunlar yeterli olur mu ?