Arkadaşlar herkese iyi forumlar,
Yakın zamanda bir websitesi açıcam 1.5 yıldır üzerinde durduğum ve üzerine çalışmış olduğum bir sitedir. Hayırlısı ile yakın zamanda başlayacam. Ama yurtdışında mı şirket açıp Stripe'dan mı ödeme alsam yoksa yurtiçinde mi pos alsam karar veremedim. Türkiyede bir şirketten sanal pos alsam vergilerimi neye göre ödemem gerekiyor ? Şahıs şirketi kurmam gerekiyor mu ? Yoksa Şahıs şirketi veyahut bir şirket kurmadan direkt olarak Sanal Pos desteği alabiliyor muyum ? Birde tabikide en çok aklıma takılan şeylerden biri Türkiyede vergilendirme konusu yıllık %kaç vergi ödüyorum ? Örnek veriyorum ben yıllık 3m+ para kazanırsam bunun %40 ını devlete vergi olarak mı vericem? Çünkü böyle durumda yani böyle bir vergi oranında bana kar olarak ne kalıyor ki ? Yardımcı olabilicekler var ise, konuda aydınlatabilicek olanlar var ise çok memnun olurum. Şimdiden teşekkür ederim.