GreenLight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben sırf dışarda rahat kullanabilmek adına macbook aldım. Bu konuda en iyisidir. Hafiflik, sessizlik ve uzun şarj konusu aşırı iyi. Bunlar isizn için diğer özelliklerden daha baskın geliyorsa macbook almalısınız. Aksi durumda diğerini tercih edebilirsiniz. Birde 13 inç ekran çok küçük imkan varsa 15'lik olanlarına bakın
Netlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı yanılgıya tam bu gün ben de düştüm işin sonunda mac yerine normal laptop tercih ettim , nedeni ise Windows işletim sisteminin kolaylığı uyumluluk bakımından bir çok programı rahatça açabilmesi oldu açıkçası. Macbook biraz daha gündelik kahveni al maillerini yolla gibisinden geliyor bana. Bu nedenle normal bir laptop sizi mac den daha çok memnun edecektir. Ekran boyutu olarak da minimum 15 inchlere bakın. Laptop olarak monster öneririm.
Açıkcası dışarı çıkıp bi kafede iş yapan kişilerden değilim dışarı çıkarsam arkadaşlarımla vs vakit geçirmek için çıkıyorum, ara sıra 2-3 günlük misafirliğe gittiğim zamanlar oluyor işler aksıyor.

Macbook için bende aynısını düşünüyorum ofis işlemleri raporlama vb için mac ideal gibi bi düşünce var kafamda. Macde 13 inç yazmamın sebebi 15e çıktığı gibi +10 bin ekleniyor bu kadar ödeme durumum yok. Windowslarda hem ileride depolamayı rahatca yükseltebilirim hemde bu fiyatlarda 16 inç bulabilirim diye düşünüyorum

Pixelizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şarj ile işin yoksa windows al geç. windows özgürlüktür
Hep masaüstü kullandığım için zorluk yaşar mıyım anlayamıyorum