Selam,
TL biraz nakitim var garanti'de usd alacağım bankalar çok yüksek şu anda garanti 40'dan veriyor.
Binance TR hesabım var 1-2 senedir kullanmıyorum bu vergi olayı geldiğinden beri burada şu anda 37,84 TL'den TetherUS veriyor.
Bir kaç sorum var örneğin 100.000 TL'yi BinanceTR 'ye gönderdim
- 2,642 USD aldım
- 1 hafta sonra diyelim 40 oldu sattım 105,680 TL olarak bu parayı tekrar garantiye çektiğim zaman BinanceTR'ye ve Garanti Kripto geliri olacak ne vergi ödeyeceğim?
- TetherUS birebir USD kuru ile aynımı mesela USD kur 40 olup TetherUS'ın 35 olma ihtimali varmı?
Başka bir öneriye açığım.
USD olarak her ay ödemelerim var o yüzden TL'nin değer kaybetmesi durumunda zarar etmek istemiyorum.
Eğer USD dışında nakit paranı Altın vb. al derseniz oda uyar.
Kripto çok anladığım birşey değil kripto almak veya oynamakda istemiyorum istediğim tek şey şu anda elimde bulunan TL değer kaybetmesin.