isa_Aktar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 yıldan fazla çalışan vs 8 hafta önceden nasıl söyleyecez çıkış vereceğimizi hocam.

Atıyorum örnek belki görüştüğümüz mülakatına gittiğimiz bir iş yeri bize ptesi iş başı yap dedi. 8 haftanın tazminatını mı vereceğiz adamlara gidip herhalde işten işe değişiyor tüm patronlar aynı değil halden anlarlar.
İşten işe değişmez bu kanunen bu şekilde işler. 8 hafta sonra işten çıkıyorum diyorsunuz ve süreci başlatıyorsunuz. İş arama hakkınız var günlük 2 saat. Bu iş arama hakkı da zaten birkaç gün düşüyor ihbardan. Kalan yıllık izinleriniz de ihbar süresinden düşülebilir. Görüştüğünüz yer ihbar sürenizi sorar zaten. Kimse zaten çalışan birine pazartesi gel başla demez eğer diyorsa doğru seçim olmayabilir