Site tasarımını değiştirmişler ve footera animasyonlu codepende bulunan sadece arkaplan resmi ve yazıları değiştirip aynı kodu koymuşlar, animasyonda ki resimlerden direkt tanıdım kodlara bakınca aynısıydı.
Sizce bir üniversite sayfasında hazır kullanabilir mi kullanmalı mı yoksa ben mi çok taktım bu durumu?
Bende üniversitede çalışıyorum ve dediğiniz işi yapıyorum ve hazır template yada codependende aldığımız kodlar oluyor kar amacı gütmüyoruz sonuç olarak yönetimin isteği doğrultusunda ekleme çıkartmalar yapılıyor.
Gayette normal ve yapılan şeyler diğer devlet kurumlarındada aynı durum var hatta birbirimizden kod aldığımız durumlarda oluyor kurumlar arası dayanışma diye sonuç olarak kar amacımız yok.