NetHunterz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
selamlar arkadaslar yurtdısından satın aldıgım ürünlerin vergi iadesini globalblue app'i ile aldım sırbıstanda %20 vergi iadesi var fakat globalblue %10 hizmet bedeli olarak kesiyor karta iade olan rakama baktım takriben %10 civarı kesmişler bu konu hk tecrubesi olanlar aydınlatabilir mi

ve bazı markalar globalblue ile calısmadıgı için iadeyi alamadım

lacoste de iadeyi alırken northface de alamadım mesela.
mağazaya mail attım globalblue ile calısmamız bulunmamaktadır yazıyor doğru..
bu alamadıgım tax iadesini nasıl alabilirim tecrubeli arkadaslar bilgi verebilir mi
Taxfree formunda yazan rakamdan 2-3$ düşük yatırıyorlar. Verginin tamamını alamıyorsunuz hizmet bedeli gibi bir kesintiler yapıp yarısı civarında bir rakamı yatırıyorlar zaten. Bazı ülkelerde de tamamını almak için üst limit oluyor örnek veriyorum 6000$ alışveriş yaparsanız verginin %90-95ini veriyorlar
Globalblue ile çalışmıyorlarsa hangi firma ile çalıştıklarını sorabilirsiniz zaten bildiğim kadarıyla 2 firma var. Ve çoğu ülkede 70 $ ve 50 $ gibi limitler var bunların altındaki alışverişlere taxfree düzenlemiyorlar.

Soviet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Karta iade olduğu için o komisyonu alıyor. Eğer nakit alsaydın kesinti olmazdı
Maalesef nakitte daha fazla kesiyorlar.