selamlar arkadaslar yurtdısından satın aldıgım ürünlerin vergi iadesini globalblue app'i ile aldım sırbıstanda %20 vergi iadesi var fakat globalblue %10 hizmet bedeli olarak kesiyor karta iade olan rakama baktım takriben %10 civarı kesmişler bu konu hk tecrubesi olanlar aydınlatabilir mi
ve bazı markalar globalblue ile calısmadıgı için iadeyi alamadım
lacoste de iadeyi alırken northface de alamadım mesela.
mağazaya mail attım globalblue ile calısmamız bulunmamaktadır yazıyor doğru..
bu alamadıgım tax iadesini nasıl alabilirim tecrubeli arkadaslar bilgi verebilir mi