Yaklaşık 1.5 yıl öncesinde MediaMart'dan mouse satın aldım fakat mousenin kronik sorunu var garantisi 2 yıl diye biliyorum bu süre içerisinde hemen iade etmek istiyorum veya değişim.
Direk olarak mediamarta gitsem iade alırlarmı yoksa talep vs oluşturmam gerekiyor mu?