Aracınızı nakit satmak isteseniz zaten 300-320 aralığında satarsınız hocam. Genellikle millet takasta 20-30 koyuyor üzerine ama alacağınız aracın fiyatı iyiyse böyle bir şeye gerek yok

1.4 egea evet kısmen satışı zor olabilir, ayrıca sürüm açısından da 1.5 clio'nun gaza basınca gitmesini ararsınız gibime geliyor

Ama tabii bunlar beklentiyle ilgili durumlar, ben temiz bineyim, masraf açmasın diyorsanız işinizi fazlasıyla görür. Bize de hayırlı olsun demek düşer
yorumunuz için çok teşekkür ederim, peki sizce bu paraya fluence mi almak daha mantıklı yoksa 1.4 egea mı?