atmosferik olması korkutuyor biraz. Zor satılır vs. diye endişe ediyorum :/
1.3'ler hızlı gidiyor. 1.4'ler genel kanıya bakıldığında evet satış açısından zorluyor. Alırken aşırı hesaplı almanız lazım ki satarken zor olmasın. Sizinki de aşırı hesaplı değil, takas için uygun sadece.
Ayrıca performans konusunda ciddi manada sizi yorabilir. Bazen araba hevesiyle ilkte gözü görmüyor insanın ama ileri vadede sorgulamaya başlıyorsunuz.